سلام عزیزای دلم ترش کردن تو هفته من طبیعیه چکار کنم ؟

۴ پاسخ

آره منم زیاد ترش میکنم مزه دهنمم عوض میشه

من تازه تو این هفته ترش میکنم.تاحالا تو عمرم ترش نمیکردم😂طبیعیه عزیزم

ببین چی میخوری اینجوری میشی منم یه مدت اینجوری بودم فاموتیدین میخوردم بد فهمیدم زردآلو میخورم اینجوری میشم که دیگه نخوردم دیگه معدم زیاد ترش نمیکنه

اره طبیعیه من باردارب قبلیم از 16 ،17 ب بعد همش ترش میکردم حالا ب دکترت بگو بمن قرص داد کلی کلت بعد غذا دراز نکش مایعات مثل آب و نوشابه بین غذا نخور

سوال های مرتبط

مامان شاهان کوچولو 🤴 مامان شاهان کوچولو 🤴 ۵ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری