خانومایی که لیدی میل میخورید نفخ نمیکنید؟!

۲ پاسخ

هم نفخ هم یبوست

با اب خیلی داغ میگن نفخ میکنی باید ولرم باشه چه اب چه شیر

سوال های مرتبط

مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌ودوم بارداری