این دیگه چیه رو دست پسرم😭

تصویر
۲ پاسخ

اگزما ی کم سودا کرم بزن روش دستکش بپوشون نخوره ی وقت بعد چند ساعت بشور قشنگ دستشو

احتمالا اگزما

سوال های مرتبط

مامان محمد امین🚙🩵 مامان محمد امین🚙🩵 ۱ سالگی
مامان آرشی🧸🍼🍒 مامان آرشی🧸🍼🍒 ۱۵ ماهگی
مامان پسمل خوشگله مامان پسمل خوشگله ۳ ماهگی
مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی
مامان یاسین 💙 مامان یاسین 💙 ۱۱ ماهگی
مامان 💚ال آی💚 مامان 💚ال آی💚 ۱۱ ماهگی