۸ پاسخ

باز خوبه تو امید داری به زایمان و این که تو ماه آخری من یکساله تو شش گیر کردم 😂😂😂

حالا چرا به من اینقدر زود میگذره کلی از کارام مونده هرروز دنبال وسیله و درگیر اتاق بچه ام

من قبلنا فکر میکردم چقد دوران حاملگی کوتاه
امروز خبر بارداریشونو میشنیدیم چند وقت بعدش میگفتن زاییده پاشید بریم دیدن بچش
الان خودم حامله ام چرا نمیگذره روزا😢😭😭😭 صد سال گذشته هنوز من حامله ام چرا ماه نهم نمیرسه

انشالله به خوشی طی بشه آخرش تموم میشه

من میگم کاش برسم به ۳۰ هفته😁

من تو ماه نهم گیر کردم نمیگذره 🙂 فقط میگی طلسم شده

اخ گفتی فعلن ک گیرکردمم تو پنج

آی گفتی

سوال های مرتبط

مامان آیناز و آراز مامان آیناز و آراز ۲ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان روزهای ابتدایی تولد
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری