۱۲ پاسخ

از ٢٠هفته
ولی سعی کن عادت کنی به پهلو بخوابی

من از18هفته نخابیدم دیگه

۱۸ هفته به بعد

من دیدم توهمین گهواره نوشته تا وقتی که اذیت نمیشی میتونی بخوابی

منم به شکم خوابم میبرد ولی الان یه بالشت لوله ای دارم اونو بغل مسکنم پام میذارم روش میخوابم...بهتر خوابم میبره...تقریبا کار بالشت بارداری رو میکنه ..اینجوری بهتر خوابم میبره

واییییییییییی نخواب دیگه به شکممم🥺🥺من از همون ۵هفته ک فهمیدم باردارم نخوابیدم

وای چطوری ب شکم میخابید😫😫😫

من حتی هفته های پایین هم روی شکم میخوابیدم دلم درد میگرفت الانم که اصلااااا نمیشه

منم اونجوری فقط خوابم میبرد
کم کم عادت کردم به کمر خوابیدم
بعد الان تازه دارم کار می‌کنم به پهلو بخوابم

بالش بارداری بخر خیلی راحت میشی

سوال منم هست واقعا من شبا خیلی پهلو ب پهلومیشم 🥺

دیگ نخاببببب خوب نیس عع

سوال های مرتبط

مامان هانا و هومن مامان هانا و هومن ۷ ماهگی
مامان یزدان😍🍒 مامان یزدان😍🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی خونه مامان نی نی خونه هفته پانزدهم بارداری
مامان آقا ماهان😍 مامان آقا ماهان😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه‌ی خدا مامان هدیه‌ی خدا ۴ ماهگی