۴ پاسخ

پسرم ۱۱ آبان دخترم ۱۲ آبان نمیدونم تولد جفتشونو چطوری بگیرم منم دنبال ایده هستم

من اینو خیلی دوست داشتم ولی خب نمیدونم سرد میشه هوا یا نه

تصویر

دختر منم مخر یکسالشه منم لایککن ببینم😂

منم لایک کن ببینم

سوال های مرتبط

مامان سبحان   نهال مامان سبحان نهال ۱۲ ماهگی
مامان سیروان مامان سیروان ۱ سالگی
مامان pendar man ❣️ مامان pendar man ❣️ ۱۴ ماهگی