چقدر دیر🥺🥺واقعا خوشحالم که با نظر پزشک متخصص اورولوژی پسرمو۱۲ روزگی ختنه کردیم هیچی نفهمیدم اصلا هم اذیت نشد
من ۷۲روزگی ختنه کردم خیلی راحت بود
این چند روز فقط بغلش کن و بهش حس امنیت بده
و پوشاک سایز بزرگتر میبینم ب روش سنتی بود همش چربش میکردم با وازلین وازلین خیلی روغنی خریده بودم بد سه روز هم پانسمان باز کردم
حالا من ناراحت بودم چرا سه ماهگی سنتی ختنه کردم آخه چسبندگی زده
منم دوهفته پیش ختنه کردم گریه ش همین یکی دوساعته اوله حتی اگه توی ۲۰ روزگی هم ببری این بیقراری اولشو داره به روش حلقه بردی؟
عزیزم اره کوچیکتر کمتر درد داره براشون پوستش نازکتره. سنتی بودی یا حلقه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.