۴ پاسخ

نشاسته رو آب‌جوش قاطی کن با نبات بخور یه قاشق نشاسته یه کوچولو هم آب جوش یکم نبات گلو دردت خوب میشه

عزیزم اب نمک قرقره نکن فشارت رو میبره بالا تو ماه پایین خطرناکه خدایی نکرده باعث سقط میشه برو دکتر
استامینوفن ساده مجازی بخوری
بعضی دکترها میگن شربت دیفین هیدرامین قرقره کن ولی نخور

عزیزم تنهاکاری ک میتونی الان بااین وضعت بکنی اینه ک اب نمک قرقره کنی

برو دکتر چیزی سرخود نخور

سوال های مرتبط

مامان پارساوصدرا مامان پارساوصدرا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 هفته سی‌ام بارداری