۱۳ پاسخ

ببین فایده نداره منم سه هفته پر استرسم ولی سپردم ب خدا خدایی ک تا اینجاش نگه داشته ب بعدم هوامونو داره هرچند نمیشه ادم استرس نداشته باشه ولی خب بسپر ب خدا اصلا ب خودت استرس نده

ازمایشتو پیش دکترت بردی ؟؟؟

بتات خیلی بالاست مثل من

من دکتر گفت بتام بالاس نوبت دوم نوشت واسم هفته دیگه ازمایشمع

یدونه ۱ به ۲۶۲ که جای نگرانی نداره برات سلفری مینویسه

اینم هست

تصویر

نگران نباشین انشالله که چیزی نیست توکل به خدا کنین

تقریبا نرماله اما عدد بتا تون بالاست نباید بالای 2/5 می‌بود که اونو دکتر تشخیص میده که علت چیه

ب چت جی پی تی دادم اینا رو گف😐

تصویر

هزینه چقدر شد

خوبه عزیزم

خوبه

خوب جرات داری من حتی بازشم
نمیکنم 🤣

سوال های مرتبط

مامان تو دِلی🫄🏻 مامان تو دِلی🫄🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترم وتو‌دلی مامان دخترم وتو‌دلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رستا و نی نی مامان رستا و نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان مانلی و ملورین🩷🩷 مامان مانلی و ملورین🩷🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان رستا و نی نی مامان رستا و نی نی هفته شانزدهم بارداری