۲ پاسخ

مگه آبغوره تلخ میشه؟! غوره رو که آب میکنین بزارین چندساعت بمونه تا لای بندازه بعدم آب زلالشو جدا کنین و یه کم بجوشونین، سرد که شد تو شیشه کنین و درشو ببندین که هوا داخلش نره هیچیش نمیشه، تا وقتی هم سرشو واسه استفاده باز نکردین بیرون از یخچال میتونین نگهدارین

منم امروز گرفتم نمک میزنم بهش میزارم گازش بزه
و تفاله داخلشم با صافی گرفتم
اگه جا داری بزار فریزر

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🐣🫀 مامان فسقلی🐣🫀 هفته بیست‌وششم بارداری