۸ پاسخ

تو بارداری ژل لازم نیس چنان لب ورم می‌کن میگ ۱۰ سی‌سی زدی😅

از دکترت بپرس
ولی فک‌کنم نشه بزنی

ضرر داره ممنوعه

ببین چون امکان عفونت داره داره باید بعدش قرص واسه تبخال و چرک خشک کن بخوری بنظرم به استرسش نمی ارزه من یبار زدم شوهرم راضی نبود فقط خدا خدا میکردم عفونت نکنه لبم کج نشه شوهرم شر بشه

ب نظرم اره من اوایل بارداریم از دکتر زیبایی جای معتبری بودپرسیدم گفت خوب نیس بزنی ‌گفت نزن صلاح نمی‌دونم بذاربعد زایمان بزنی و منم قبول کردم چون هیچ دکتری توصیه نمیکنه

منم دوسدارم🥲شوهرم بدش میاااد

بله خطرناکه انشالله بعد بارداری بزن

نزنی بهتره
پیش دکتر میزنی یا سالن ارایشی؟

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آلما🩷 مامان آلما🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری