تهوع تا کی؟‌😭😭

۱۲ پاسخ

ان شاالله دامن سبز عزیزم

قرص B6 بخور

خواهر منم هنوز دارم گوشت مرغ و گوسفند تو دهنم نمیتونم کنم 🥲

اگر بالا بیارید بچتون دختره اگر بالا نیارید پسره 😁

واقعا تا کی؟😭😭😭
منم خسته شدم دیگه😥

من فقط صبح بالا میارم ولی تا اخر شب که بخوابم تهوع دارم 😩😩

واقعا سخته من دیگ انقد بالا اوردم خسته شدم

خیلی سخته تحمل کردنش من که دیگه کم اوردم

منم مثل شما
الان بالا آوردم و نشسته م گریه کردم.
شما دارو چی میخورین؟

کاش من حامله بودم بزار شب و روز تهوع داشتم

وای خیلی سخته خیلی من ک دیگه کم اوردم

سخته من که هرچی میخورم استفراغ دارم بخاطر شیرینی بچه باید تحمل کرد

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان الیسا مامان الیسا هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان 🧿آرسام🧿 مامان 🧿آرسام🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وهفتم بارداری