۳ پاسخ

من دیروز زدم، دیشب از ساعتای3 ببعد بیقراری هاش شروع شد تاالان داره نق میزنه

برای پسر من خوب نبود😑دیروز زدم.

نه سخت نبود رو‌یسریا سریع واکنش نشون میده تب میکنن اسهال میشن

سوال های مرتبط

مامان آقای نی نی
 مامان آقای نی نی  ۷ ماهگی
مامان آراد 🐣 مامان آراد 🐣 ۱۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۶ ماهگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان سپهراد مامان سپهراد ۱ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۱۴ ماهگی