۷ پاسخ

من خودم همه چیز برداشتم مامانم مرده شوهرم مراقب دوتادختردارم هست خداخیرش بده

من هنوز سیسمونی هم نچیدم😐😂

بیمارستان خودش میده چی ببریم همرو میده

نه هنوز نبستم
به نظرتون واسه خودمون چیا باید برداریم واسه بیمارستان ؟

بسلامتی انشالله زایمان کنید😊

فک کنم منم ک تنبلم هنوز هیچ کاری نکردم😑🫠

ساک بچه رو بستن ساک‌ خودم مونده البته من فردا هم هفته ی شما میشم🫢

سلام بله من بستم اماده باش نشستم بینم کی دنیا بیاد

سوال های مرتبط

مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان مهندسِ بقیع💚 مامان مهندسِ بقیع💚 ۱۳ ماهگی
مامان آرین🩵 آوین🩷 مامان آرین🩵 آوین🩷 ۱۰ ماهگی
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۹ ماهگی
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی