حوس کردم سادیچ بندری تند😐🤦🏻‍♂️🥺

۹ پاسخ

منممممم

من معده درد امونمو برید دیگه هوس کنمم صداشو در نمیارم

درحد چند لقمه بخور ک هوست بر طرف بشه

بنظرم نخور چیزای تند اصلاخب نیستن بچه بدنش لک میشه

منم ولی نخوردم چون دکترم گفت گرمی نخور

تا میتونی بخور
من از بعد سونو تشکیل قلب اینقدر حالم بد شد هیچی نتونستم دیکه بخورم تا سه ماه
هرچقدر میتونی بخور حتما بگو شوهرت بگیره
ان شالله که ویار نداشته باشی

تند بخوری بچه آت سیاه میشه ها

بخور منم خیلی دوست دارم میخورم

ساندویچ

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی