خانما
۳۶ روی ۷ تبه؟

۴ پاسخ

نه خوبه بالای ۳۷.۵ تبه

بله تب خفیفه

نه از ۳۷و۵شروع تبه.بالا ۳۸هم باید استا داد

ن خوبه

سوال های مرتبط

مامان اِلینا🫀💋 مامان اِلینا🫀💋 ۱ سالگی
مامان هامین مامان هامین ۱۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان برکه مامان برکه ۱ سالگی
مامان آرشیدا مامان آرشیدا ۱۲ ماهگی
مامان mahor💗 مامان mahor💗 ۱ سالگی
مامان دنیز جونی مامان دنیز جونی ۲ سالگی
مامان دنیز


دنیز❤️ مامان دنیز دنیز❤️ ۱ سالگی
مامان امیرعباس 🦚 مامان امیرعباس 🦚 ۱ سالگی