۱۸ پاسخ

نه همه‌چیز خوب بوده ولی گفت انجام بده نمیدونم

بله منو که فرستادن برای آزمایش خون اسم آزمایشش هم کواد مارکر هستش

من ۳و ۲۰۰ فقط ازمایش خونشو دادم ولی هنوز سونو شو نرفتم هفته دیگه سونو شو میرم

دکتر محمد طاهریان
قاسم آباد شد ۱۶۰۰

برا من۱۷۰۰ آنومالی
۷۰۰ تومن برای چسبندگی رحم و وضعیت جفت

به جایی که میری بستگی داره
من جایی که رفتم ۱ ونیم ولی یجا دیگه هم تو تهران پرسیده بودم گفته بودن ۲

من دیروز 930 انجام دادم

۱۴۵۰ شد برا من

مال من ۲۵۰۰ شد

1900تومان

۱۲۰۰من
دیروز
دادم

۹۵۰ شد واسه من

بستگی داره کجا بری من نسل فردا میرم آنومالی معمولی دو و خورده ای
آنومالی پیشرفته ۳۵۰۰ با اکوی قلب ۵۷۰۰

۱میلیون و ۷۵۰. بمن گفتن

۱۴۰۰گرف از من دیروز

3200 مطب شخصی دکتر پریناتولوژی

عزیزم بستگی به جایی که میری داره هرجا یه قیمت

۱/۳۰۰

سوال های مرتبط

مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان مامان شایلی مامان مامان شایلی ۵ ماهگی
مامان گنجیشکا مامان گنجیشکا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🫀🫀🩷🩷 مامان 🫀🫀🩷🩷 ۷ ماهگی
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو ۳ ماهگی
مامان محیا و زهرا مامان محیا و زهرا ۷ ماهگی
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرسین جان💙 مامان آرسین جان💙 ۶ ماهگی
مامان گل پسر مامان مامان گل پسر مامان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیلا😍 مامان نیلا😍 ۸ ماهگی