۱۵ پاسخ

راهکارش اینه آب ذخیره کنیم ....همین فقط.....باید بسازیم....نمیدونم این چه وضعیه آخه ؟واااای تو ای گرما برقا رفت همین الان...خدانگذره از مسئولین نالایق مملکت....الان تو اوج گرما برقا رو میبرن

الهی خیر نبینن زندگی رو برامون کردن جهنم.برق نیست گرما ۴۵درجه دارم خفه میشم هر روز سر ظهر میبرن آبم دم موش میاد الهی اتیش بگیرید که اتیشمون زدید

اول این ک باید سعی کنیم درست مصرف کنیم و بعدشم ما ۴تا دبه ۲۰لیتری همیشه تو بالکن پره آبه. چندتا بسته هم اب معدنی امروز خریدیم و خیلی هم تلاش میکنیم اب هدر ندیم حتی دیگه بچمه رو تو حموم تو وان نمیزارم بازی کنه زود میشورمش با یکم آب.

اونجا در روز چند ساعت آب میره؟ دو سه لیتر آب ذخیره داشته باش برای کارای ضروری مثل دستشویی آشپزی و لباس شستن بذار موقعیکه آب میاد

ای وای چقدر سخته آب ندارین.حالا ما واسه دوساعت برق قطع شدن‌انقدر غر میزنیم.بی آبی خیلی سختتره

خب عزیزم کارایی مثل ظرف و لباس رو موقعی که آب اومد انجام بده لازم نیست که همون لحظه که لباس کثیف کرد بشوری برای بقیه کارها هم آب ذخیره کن در حد نیاز

من همین الان که تایپک گذاشتی رفتم یه دبه آب پر کردم

روزی دوبار که برق میره... آبم که دارن جیره بندی میکنن.... جنگم که شد.. گرونی ام که سر به فلک کشیده... سرمونو بزاریم زمین بمیریم.باید یه پولی ام داشته باشیم قبر بخریم... خدایا حکمتتو شکر. ‌!

روزی ۲ساعت برقها میره با آب برای ما تو این مدت دخترم چندبار میره دستشویی منم کارامو بعدش انجام میدم

نه آب داریم نه برق داریم نه اینترنت داریم نه هوا داریم
با چه امیدی داریم زندگی میکنیم
من همش غصه آینده بچه ها رو میخورم

همش استرس اب و برقم اضافه شده بهمون کم استرس تو زندگی میکشیم اینم اضافه شده

راه حلش اینکه صبح زود بلند شی آب ذخیره کنی کارهاتو بکنی من امروز ساعت ۶ بیدار شدم همه کارمو کردم تازه شام گذاشتم رخت ها ریختم تو ماشین شستم الان اب مون قطع شده تا فردا ساعت ۶

ما تو ساختمون مشکل نداریم هم مخزن داریم هم پمپ آب ولی اون دوساعتی که برق می‌ره آب ذخیره میکنم داخل یخچال برای آشامیدن ...برای دستشویی و برای غذا ظرف هارو هم بعد از وصل شدن می‌شورم دیگه چاره چیه با بچه خیلی خیلی سخته

باید از مخزن آب استفاده کنید
اگه مجتمع هستید همگی پول بزارید یکی بخرید بزارید روی پشت بوم

مگه آب تون قطع میشه؟

سوال های مرتبط

مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر ۲ سالگی
ولی بیاین یاد بگیریم اگر جایی دیدیم ی مادری سر چیزای الکی از نظر ما داره بچه شو دعوا می‌کنه چشممنو نبندیم دهنمو وا کنیم برچسب بی اعصابی بزنیم ب طرف
شاید اونقددددددر قبل اینکه ما ببینیم اون مادر رو اذیت کردن ک ظرفیتش پر شده و با کوچک ترین چیز بی ارزشی حتی بچه شو دعوا کرده
امروز بخاطر حرف ی نفر برخوردی با بچه هام کردم ک الان حالم از خودم بهم میخوره خدا نگذره از اون آدم ک باعثش شد
من اعصابم ضعیفتره ولی بچه هامم اذیت می‌کنن از بس ک هرجا رفتم گفتن فلانی چقدر پسر بزرگتر شره اذیت می‌کنه و فلان ک دیگ زیادی حساس شدم اونم ی بچه ی بی ادب و بی تربیتیه ک خدا می‌دونه همش تقصیر شوهرمه اینارو آنقدر بد کرده شوهرم خیلی بد دهنه اینام یاد گرفتن پسر بزرگم شش سالشه تا تقی ب توقی میخوره شروع می‌کنه فوش دادن همیشه ب شوهرم میگم کاش کارت جوری بود می‌رفتی هفته ای یکبار ماهی یبار میمدی ک انقدر این بچه ها بد نشن
پسر بزرگم این لج بازی و زبون نفهمی و مردم ازاریش رو متاسفانه از یکی از نزدیکان ب ارث برده
گاهی فک میکنم پسربزرگمو دوست ندارم و این وحشتناکه
برای منی ک همیشه عاشق بچه بودم خدا نگذره از شوهرم ک آنقدر روح و روان منو نابود کرد و باعث شد هر بار با ندونم کاری سر این بچه خالی کنم
الان کتاب میخونم جلسه میرم سعی دارم میکنم خودمو تغییر بدم اما طول می‌کشه بچه م تباه شد خاک تو سر من
تا تا نان نان نان نان نان پوشک پوشک پوشک شیر شیر شیر