بچه ها آ اس آ رو تا چه ماهی باید خورد

۱۴ پاسخ

منم تا ۳۲هفتگی گفته بخور

بمن ک ۳۴هفته گفت قطع کن چون احتمال زایمان زودرس دارم

باید دکترت بگه یکی ۳۶هفته یکی ۳۴هفته

تا 34هفته. کاملا بی خطر مشکلی ایجاد نمیکنه

نمیدونم ب منم داده

خانما ممکنه هم آ اس آ باعث لکه بینی بشه

من زایمانم اول آبان هست دکترم گفت از20شهریور دیگه نخورم. فک کنم حدودا میشه هفته34

اگه دوزش از ۱۵۰کمتر باشه خطر نداره ولی معمولا به جنین ضرر میزنه

سلام ولی آ س آ توی بارداری خطرناکه چطور دکتر گفته بخوری؟

دکتر من گفت تا یه هفته مونده به زایمانت

دکترت باید بهت بگه تا کی بخوری

دکتر به من گفته تا ۳۶ هفته

فکر کنم تا هفته ۳۴

من دکترم گفته تا هفته 36

سوال های مرتبط

مامان فندق 💝💖💝 مامان فندق 💝💖💝 ۳ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری