۲ پاسخ

ریفلاکس که طبیعیه وتا ۴ماهگی تو نوزادان هست

هرچی میخوای رعایت کنی میگیره باز
انشالا ک نگیره
جاریم هیچ چیز نفاخی نمیخورد باز بچه گرفت

سوال های مرتبط

مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی