خانما خونریزی کردم جیکار کنم

۱۳ پاسخ

دکتر برو

عزیزم برو دکتر .

اسپرین قطع کن
اگه شیاف و امپول پروژسترون داری بزن
سعی کن راه نری
برو سونو بده بیمارستان

سریع برو دکتر

درچه حده عزیزم اخه چرا هفتت که خوبه

فعلا اگه شیاف داری بذار بعد هم با دکترت هماهنگ کن انشاله که چیزی نیست

اگه زیادی فقط برو بیمارستان جلوش بگیرن .

سریع برو سونو اگر هماتوم باشه ک چیزی نیست اگرم خدایی نکرده چیز دیگه باشه سریع بیمارستان بخواب دارو بگیری سفت ش

زیاده یالکه بینی؟؟؟

برودکترخب

لکه بینی یا خونریزی زیاد؟درحد پریود؟

برو دکتر شیاف بده

نوبت بگیر برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان دنیز🐣🍓 مامان دنیز🐣🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان هلیاو تودلی مامان هلیاو تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری