مامانا انبه مجازه؟؟

تصویر
۹ پاسخ

با تست حساسیت آره

من دادم دوست داشت ولی فرداش به نظرم پی پی شل بود چندبارم پی پی کرد. فک کنم اسهال شد حالا ۲-۳ روز نمیدم

من میخواستم بدم گفتن بیش از حد گرمیه ندادم

من دادم خیلی دوست داشت حساسیتم نکرد خدارو شکر

والا ما دیگه از سطح مجاز خارج شدیم،😁بده بره لووطی بار بیاد بچه

من دادم دوست نداشت

اره اما با کم شروع کن
پسز من خوشش نیومد

بهتره ندی ب نظرم حساسیت زاست

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۸ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱ سالگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۷ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی
مامان لیانا👧❤ مامان لیانا👧❤ ۱ سالگی