۶ پاسخ

بعداز غذا بخور.تا حالا اینجوری نشدم من..شیش ماهه میخورم

وای منم دو روزه سوزش شدید معده دارم خیلی بده

نه اصلا من ناشتا صبحها میخورم

معده خالی میخوری؟ من از دیشب شروع کردم مشکلی نداشتم

نه فعلا که مشکلی ندارم

سلام فکر کنم باید بعدغذابخوری

سوال های مرتبط

مامان لیام جون🐣🦋💫 مامان لیام جون🐣🦋💫 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آلوچه 🍏🍓 مامان آلوچه 🍏🍓 ۱۰ ماهگی