خانما اب یخ تو بارداری ضرر داره؟

۱۰ پاسخ

نمیشه ک نخورد ادم خفه میشه

نه بابا خدايا اين خرافات و از كجا ميارن بعضيا

والا از بس گرمه اب سرد نخورم گرما زده میشمه

من خیلی میخورم

اره دیگه

توبیمارستان که بستری بودم ماما بهمون گفت اب سرد نخورید

اوهوم نخوری بهتره یا یکم بااب ولرم قاطی کنی

والا من میخورم
تو تاپیکا یه خانمی گفت مضره
دیگه هیچی نمونده بتونیم تو بارداری بخوریم

بله جنین اذیت میکنه خودشوجمع میکنه ازدهانش بخارمیده

منکه کلا میخورم

سوال های مرتبط

مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوتا گوجه سبز مامان دوتا گوجه سبز روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودچه مامان نخودچه روزهای ابتدایی تولد
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌ام بارداری