تو شیردهیم نباید بزنی
بله من کارم ژل و بوتاکسه هم بوتاکس ضرر داره فلج کننده عصبه دیگه یا زهر گاره یا زهر عقرب بنظرت بره تو بدنت برا بچه ک تو شکمته ضرر نداره!! اصلا ریسک نکنی بزنیا بضی از همکارا واقعا تازه کارن یافقد پول میخوان بگیرن سلامت طرف براشون مهم نیس
بله ضرر داره تو شیردهیم نباید زد
بله ضرر داره
صدرصد اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.