خانما شکلات تلخ تو بارداری ضرر داره؟

۶ پاسخ

اره عزیزم شکلات زیاد تو بارداری خوب نیس مصرف کمش اشکال نداره ولی زیادش کافئین داره ضرره

من دیدم که اتفاقا خوبه

فک نکنم بد باشه ولی میگن کلا شکلات بچه رو پیش فعال میکنه

من کلا خوردم ۸۵ درصد
گزاشتم هر سری اب شد یه بند انگشت با موز قاطی کردم کنجد زدم و خرما له کردم توش واسه وزن دهی عالیه خوشمزم میشه ی لیوانم شیر کنارش بکش سرت

فکر نمی‌کنم... من که میخورم ولی هر روز فقط یک تیکه از قسمت بندی خودش

ن دکتر من گفت فقط ۷۵درصد ب بالا باشه .که قند نگیری

سوال های مرتبط

مامان رستا 🩷🩷 مامان رستا 🩷🩷 ۶ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۵ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوتا گوجه سبز مامان دوتا گوجه سبز روزهای ابتدایی تولد