اره عزیزم شکلات زیاد تو بارداری خوب نیس مصرف کمش اشکال نداره ولی زیادش کافئین داره ضرره
من دیدم که اتفاقا خوبه
فک نکنم بد باشه ولی میگن کلا شکلات بچه رو پیش فعال میکنه
من کلا خوردم ۸۵ درصد
گزاشتم هر سری اب شد یه بند انگشت با موز قاطی کردم کنجد زدم و خرما له کردم توش واسه وزن دهی عالیه خوشمزم میشه ی لیوانم شیر کنارش بکش سرت
فکر نمیکنم... من که میخورم ولی هر روز فقط یک تیکه از قسمت بندی خودش
ن دکتر من گفت فقط ۷۵درصد ب بالا باشه .که قند نگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.