خانما واس ابریزش بینی چی خوبه دخترم شش ساله

۲ پاسخ

من دخترم چون قرص میخوره نصف سیتریزن دادم

وای پسر منم چهار روز عطسه و ابریزش فقط دیشب بهش یه قاشق نئوتادین دادم بهتره

سوال های مرتبط

مامان آروشا مامان آروشا ۵ سالگی