تب شیر خشک پوشک آبریزش بینی

تصویر
۱۰ پاسخ

عزيزم عالیه میتونی به داداشت پول ندی وبه عروس خانم بدی اون ۳تومنو چون ما به عروس کادو میدیم همه چی عالیه ژله هم درست کن یه نوع بسه دیگه همه چی اوکیه تازه زیادم هست عیدهم میاد اگه میاد ار الان عیدی رو آماده کن که اومد خونتون بهش بدی

اون پولو یهو سکه پارسیان یا کارت هدیه بگیر بده به خانومش کلا

به عروس دوتومن بده برادرت یه تومن دراصل پاگشای عروسه ما که اصلن به داماد نمیدیم اونم دختر غریبه س بیشتر بده به اون

اعع بسلامتی پس باالاخره اوکی شد داداشت..خوشبخت بشن . همینا عالیه فقط میوه ها رو میتوتی تنوع بیشتر بدی..موز بگیر کیوی خیار.. کادو هم به عروس بده یکجا دیگه همون ۳تومن رو.ماپاگشا فقط به عروس کادو میدیم.باز به رسم خودتون بستگی داره البته

منم از دار دنیا یه دونه داداش دارم که در شرف ازدواجه واسش کلی آرزو داشتم که فلان میکنم فلان کادو فلان پاگشا ولی شرایط مالی مون خراب شد دعا کن منم بتونم خوب جلو داداشم دربیام که حسرتش تا سال‌ها تو‌دلم نمونه

آره عزیزم خیلی هم خوبه
دورهمی به خوش گذرونی هست نه تجملات
البته که شما هم اصلا کم نذاشتی

من اینجوری میوه شبیه هم نمیدارم برای مهمون به نظرم پرتقال سیب قرمز خیار کیوی بهتره بجای ملونم توت فرنگی

والا بجز کادو که بستگی به کادویی داره که اون میده بقیه عالی دستت درد نکنه
اگر اهل کیک یا شیرینی هم هستید بگیر و کرانه همه چیز عالیه
اگر اهل شیرنی نیستید ژله هم میتونی برای بعد شام بزاری

عالیه همین که با روی باز ازشون پذیرایی کنی کافیه

خوبه دستت درد نکنه اگه برات امکان داره شیرینم بکیری عالیه چون پاکشا هستش

سوال های مرتبط

مامان رادین و هیراد مامان رادین و هیراد ۵ سالگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۵ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۵ سالگی