اگ سنشون بالاس بهش بگید دیگه کم کم
خدا بهش سلامتی بده.مرگمادر اگر ۱۰۰سالشم باشه باز سخته
انشالله شفا پیدا کنه
ولی میتونی ب مامانت بگی خواب بددیدم و ....
بگو مامان برو به مامان بزرگ سر بزن احوالش خوش نیس. نگی بعدا ناراحت نمیشه.
من پدرم رو از دست دادم، دکترا جوابش کرده بودن ولی من با خبر نبودم و بچم کوچیک بود و نمیتونستم هی برم بیمارستان. بعد هم پام پیچ خورد و سه روز به فوتش کلا نرفتم بیمارستان، خبر فوتش رو که شنیدم شوکه شدم و هنوزم که هنوزه دلم آروم نشده و ناراحتم و میگم کاش میدونستم که دکترا جوابش کردن و بیشتر میدیدمش. همش میگم کاش برادرام قایم نمیکردن ازم و واقعیت رو میگفتن بهم چون واقعا تلخه.
بگین بهتره
بهش بگو تا حدی سربسته بزار بره سر بزنه
ولی عمر دست خداس عموی همسرم شیمیایی هست دو ماه پیش ریه هاش دچار مشکل شد یک مته بیمارستان بود بیهوش دکترا به زنش گفته بودن این تا یک هفته دیگه بیشتر نمیمونه سر یک هفته انقدر حالش خوب شد که مرخص شد الانم سرحاله بابد مراعات کنه فقط
مامان منم رگای قلبش گرفته بود انژیو هم کرد ولی بی نتیجه دکتر جوابش کرده بود گفته بود تا سه چهار ماه بیشتر زنده نیس متاسفانه همون هم شد الان ۹ماهه که ندارمش 😞😞😞😞
سلام
بنظرم بهش بگو بره بیشتر ببینتش
تا یکم آروم شه
یه جوری متوجه کن مادرتو بزار بدونه بتونه لحظه های اخر دل سیر مامانش ببینه .منو نگفتن بهم نتونستم مامانم قشنگ باهاش خدافظی کنم هنوز رو دلم مونده
خاله من توی سن 47 سالگی یهو سکته کرد فوت کرد کاش خاله من 70 سالش بود .....
نمیدونم مادر بزرگت چند سالش هست
ولی خوب اگر سنش بالاست دیگه باید آمادگی داشته باشید و بتونی مدیریت کنی مرگ عزیز سخته خدا نصیب هیچکس نکنه اما خوب دیگه اگر سنش بالا باشه این آمادگی رو باید به اطرافیان بدین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.