سلام
غربالگری دوم آزمایش و سونو باهمه؟؟

۶ پاسخ

سلام اول آزمایش رو میدید هفته ۱۶ همراه با برگه سونو ان تی. هفته ۱۸ هم سونو انومالی رو میدید.

سلام نه اول آزمایش بعد سه هفته اینا شد سونو هستش،برای من که اینطوری بود

من زنگ زدم آزمایشگاه گفت سونو غربالگری اول رو بیاری هم میشه اول باید برم آزمایش
شما چرا غربالگری دوم رو میدید مشکل داشت مرحله اول؟

من ازمایش هم داشتم ک هفته ۱۶ بود و سونورو ۱۸ هفته باید بدم من ان تی هم کامل سالم بود اما دکترم ازمایش هم براانومالی نوشت ک برااطمینان انجام دادم

نه.16هفته ازمایش.18هفته سونو

آزمایش نداره فقط سنو هست

سوال های مرتبط

مامان گیلاس تک‌دونه🍒
🍒 مامان گیلاس تک‌دونه🍒 🍒 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نورا👶🍓 مامان نورا👶🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو🍓 مامان کوچولو🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری