۶ پاسخ

اسم خوشکلیه

یکی از فامیلای ما تو بارداری میگفت اسم پسرشو میخواد بزاره اروین
بعد که به دنیا اومد شد داریوش 😅

عالیه منم میزارم آوین . یکی دیگه بیارم اگه خداخواست بشه پسر میزارم آروین

خیلی قشنگه

قشنگههه

قشنگه ☺️👌🏻

سوال های مرتبط

مامان نیهان🩷✨ مامان نیهان🩷✨ هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جگر گوشم مامان جگر گوشم هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیسا✨️🧸 مامان آیسا✨️🧸 ۷ ماهگی