۸ پاسخ

بله ۲۰ هفته بهب بعد به پهلو چپ و راست و یعی تا میتونی بیشتر به پهلو چپ بخابی برای خون رسانی ب جنین

من از امروز به پهلوی چپ میخوابم و یک بالشت پشتم میذارم که تو خواب ناخواسته هم نچرخم و به کمر و طاق باز خوابیده باشم

بیدار شم ببینم اشتباه نخوابیده باشم

میگن از بیست هفته به بعد
ولی شما سعی کن از همین الان عادت کنی
سخته ولی باید تحمل کنیم تا ایشالا نی نی ها سالم و سلامت بدنیا بیان☺️

از ان تی به اینور
سعی کن نخوابی دیگ منم چندروز پیش پرسیدم ازدکترم گف دیگ نخواب اونجوری به بند ناف فشارمیاد خون رسانی کم میشه

فکر میکنم از ۲۰ هفته
ولی من همسرم از همون ۱۰ هفته پدرمو در آورده شبا بیدارم میکنه میگه درست بخواب😅🫣

به منم گفتن به پشت نخواب یعنی تا آخر بارداری نباید بخوابم

از ۱۹هفتگی فککنم..

۱۶ فک کنم

سوال های مرتبط

مامان قوت قلبم🩵 مامان قوت قلبم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن مامان کارن هفته سیزدهم بارداری