مامانا لطفا کمک کنید
سرما خوردم سرفه هام خیلی زباد شده
نفس عمیق نمیتونم بکشم با هر نفس عمیق گلوم و ریه و سینم شروع به درد میکنه و بعدم سرفه خشک دمنوش به و به دونه خوردم اب نمک قرقره کرردم فایده نداشت احساس میکنم گلوم عفونت و چرک کرد دارو چی بخورم سریعتر خوب بشم
نه عزیزم برا عفونت گوارشی میدن
واسه گلو اموکسی سلین میدن
فارمنتین ای اس من میدم به پسرم ک همسن بچتونه
ب دختر من برا عفونت گوارشی میده دکترش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.