کسی میگه چجوری فرنی درست کنیم

۲ پاسخ

نصف قاشق آرد برنج و 1لیوان آب رو بذار بجوشه تا حدی که لعاب بده و بعد بذار خنک بشه بعدش اگه شیر خودت یا شیر خشکی که میخوره رو بریز تو فرنیش
تا حدی که رقیق بشه

اگ شیرت نایلونی هستش میشه چهار لیوان ب ازای هر لیوان شیر ی قاشق غذا خوری آرد برنج بریز با ی نصفه قاشق وانیل بعد اینقد هم بزن ک شبیه حلیم شه بعد ک میخای خاموش کنی ب دلخواه خودت گلاب بزن من خیلی زیاد میریزم بدشودوس دارم

سوال های مرتبط

مامان اَرسلان مامان اَرسلان ۸ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان وسام 🥹💙 مامان وسام 🥹💙 ۱ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان دلساسوگند مامان دلساسوگند ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا👶🏻🫀 مامان ایلیا👶🏻🫀 ۹ ماهگی
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۶ ماهگی
مامان پسر مامان پسر ۱۶ ماهگی