سلام خانما بچه رو چند ماهی بزاریم ت روروئک؟

۶ پاسخ

تو ۶ماهگی میشه

من تازه چند روزه گذاشتم

من 6ماهگی گذاشتم بعضی روزا نمیذارم

سوال منم هست

سلام گلم تو تلگرام گروه زدم اگه دوست داری بیای بگو ایدیشو بدم

من شش ماهگی گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۱۱ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۵ ماهگی
مامان 🌿🩷𝐀𝐟𝐫𝐚 مامان 🌿🩷𝐀𝐟𝐫𝐚 ۹ ماهگی