خانما هزینه تست گلوکز و ازمایشای همراهش چقده

۱۱ پاسخ

من ازمایشگاه هراز ۹۰۰ خوردی دادم

برای منم بهداشت نوشت رایگان بود

من که همشو رایگان انجام دادم مرکز بهداشت

واسه من آزاد ۷۸۸ شد

خوده بهداشت بنویسه ازمایشگاه بهداشت بری رایگانه


اگرم بیمه تامین اجتماعی داری که بیمارستان خود تامین اجتماعی رایگانه
من مشهدم رفتم بیمارستان فارابی رایگان انجام دادم

بستگی داره دکتر چیا بنویسه
برا من شد ۱۴۰۰

800وخورده تقریبا
ازاد

رایگان از طرف بهداش

با تامین اجتماعی ۱۷۰شد ازمایشگاه بیرون رفتم
سه

بهداشت و اینا نبود

من توی بیمارستان دولتی انجام دادم رایگان بود
بهداشت بنویسع هم رایگانه

حدودا ۵۰۰ ۶۰۰ اگه بیمه تکمیلی داشته باشی رایگان با تامین هم یچیزی کم میشه

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان ماهـــدخت مامان ماهـــدخت ۸ ماهگی
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان عروسک خانم🥹😋🤍 مامان عروسک خانم🥹😋🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گنجیشکا مامان گنجیشکا هفته بیست‌ونهم بارداری