امان از یبوست🥹😭

۱۲ پاسخ

خربزه بخور درجا عمل میکنه😅😅😅

وای یبوست بهتر از دلپیچه اس من خیلی دلپیچه دارم تو دسشویی گیر کردم🤦‍♀️

من از اول بارداریم برعکسشو دارم ..‌ اسه....😂💔
ولی به نظرم همین بهتره ، چون یبوست عذابه

انجیر بشور با گلاب خیس کن بخور

انجیر بخور

انجیر وگلابی درمان دردشه

روزی دوتا آلو و یدونه شلیل بخور

من از اول بارداریم انجیر خشک و زیتون میخورم همیشه اصلا یبوست نگرفتم.
تو هم بخور
آب هم زیاد بخور

شبا وقتی میخوای بخوابی میوه گلابی یا انجیر یا آلو زرد بخور خیلی دفعت راحت میشه

آلو و ترشاله بخور
انجیر خیس بده بخور
جواب میده

امان امان دمه دمه پههههه

شربت لاکسی ژل بعد از هر وعده غذایی بخور

سوال های مرتبط

مامان سرباز آقا مامان سرباز آقا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩵سورنا🩵 مامان 🩵سورنا🩵 ۱ ماهگی
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی
مامان دیانا کوچولو 🩷 مامان دیانا کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان مامان مهدیار مامان مامان مهدیار هفته سی‌ام بارداری
مامان سهیل و ساحل مامان سهیل و ساحل ۵ ماهگی
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری