امان از یبوست
شقاق
چه کارکنم؟

۴ پاسخ

اب زیاد بخور.من اوایل ویار شدیید داشتم یبوست میشدم
روزی یدونه کیوی حتما بخور
یا شیر داغ هرروز

من قبلش داشتم به خاطر قرص آهن اینجور شدم رفتم دکتر خوب شدم ولی چون برای بارداری نمیتونم داروهاس
مصرف کنم دوباره برگشت

من یبوست ندارم هیچی همه چیم اوکی بود هم شقاق و هم هموروئید گرفتم تازه 😕خیلی اذیتم آخه تو این سن
دکتر هم چیز درست حسابی نگفت شما هم تو بارداری شقاق گرفتین؟؟

کیوی خوبه برا یبوست
قارچ هم فک کنم اسهال کنندس
قارچ سرخ میکنم ی تخم مرغ می‌شکنم میخورم هم خوشمزست هم معده کار می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان سرباز آقا مامان سرباز آقا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩵💙آراد مامان 🩵💙آراد ۵ ماهگی
مامان عسلچه🍯🩵 مامان عسلچه🍯🩵 ۷ ماهگی
مامان 🩵سورنا🩵 مامان 🩵سورنا🩵 ۱ ماهگی
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد