عزیزم من ناشتا ۱۰۰ بود دکترم گفت بالاس رفتم پیش دکتر غدد قرص متفورمین ۵۰۰ بهم داده با رژیم غذایی سفت و سخت،اصلا شیرینی قند شکر نوشنیدنی ماکارونی سیب زمینی اینا نمیخورم
بعد از غذا خیار بخور بدون نمک زدن
خیار قندتو میاره پایین
شیرینی و نشاسته را هم قط کن
حتما به یه دکتر غدد مراجعه کن.تا وقتی میری دکتر قند و شیرینی و نوشابه و... هم نخور فعلا
عزیزم حتما دکنر غدد برو برات انسولین یا دارو بنویسه من ناشتا ۱۸۰ بود دکتر غدد رفتم گفت باید۳ روز بستری بشی انسولین بگیری تحت نظر باشی شرایط بستری نداشتم با مسعولیت خودم قرص بهم داد ولی ۱۴۰ شده زیاد پایین نیومده پنج شنبه سر یه ماه دوباره آزمایش دارم ان شاالله که اومده باشه پایین
چند ناشتا ۱۳۶ بود ؟ از من ۹۸ دکتر بهداشت هر دوتا گیر دادن بهم
رژیم بگیر من 156رژیم غذایی گرفتم
چه زباد دکترت قرص نداده برات؟
خیلی رعایت کن اصا شیرینی نخور برتج ماکارونی نون اینارو کم کن برو دکترت برنامه غذایی بگو بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.