سلام مامانا، شما هم بعد سزارین هنوز شکمتون بزرگه؟

۱ پاسخ

من روز نهم رفته بودم مطب دکتر بخیه م رو بکشه یه بیشعوری برگشت گفت وای فکر کردم هنوز حامله ای. چرا جمع نشده. الان دوماه و نیم گذشته و هیچ نبستم یه ذره ش فقط مونده. تقریبا صاف شده. تا ماه اول خیلی بزرگ بود.

سوال های مرتبط

مامان گومبولی🎀🩰 مامان گومبولی🎀🩰 روزهای ابتدایی تولد