۳ پاسخ

قطره اینفاکول رو امتحان کردی؟

تو این ماه دیگه کولیک نیست رفلاکس تو این ماه ها هست که حتما باید ببری دکتر دارو و شیرخشک مخصوص بده

سلام قطره کولیف بهش بده یاشربت گریپ واتر

سوال های مرتبط

مامان دنیز🩷🌊 مامان دنیز🩷🌊 ۹ ماهگی
مامان 🫧🩵🍼sorena مامان 🫧🩵🍼sorena ۹ ماهگی