۵ پاسخ

واسه من دکترم ساشه پیدرولاکس هر۱۲ ساعت نوشته یه دونه خوبه

انجیر خیس کن بخور ناشتا آب ولرمممم بخور آلو بخور سبزیجااات هر وعده بخور میوه روغن زیتوووووون

عزیزم به دکترت بگو برات قرص یا پودرمینویسه❤️

گل محمدی بدترمیکنه ک

ب من گفتن مربای گل محمدی بخور اگ یبوست داشتی

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان عباس و اسرا مامان عباس و اسرا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 💙تودلیم💙 مامان 💙تودلیم💙 روزهای ابتدایی تولد