۶ پاسخ

فقط بستنی سنتی

عزیزم منم پسرم ۳۱ هفته ۱۳۰۰ بود بستری کردن امپول ریه زدن دقیقا مایع دورش هم کم میشد سروم میزدم با آب زیاد هندونه خوردن اوکی شد بعد به تغذیه ام خیلی رسیدم پسرم ۳۲۰۰ دنیا اومد ۳۸ هفته

عزیزم خیلی هم کم نیستا به نظرم؟؟؟۱۴۰۰ باید باشه ۱۰۰ گرم فقط کمه

تصویر

بستنی و شیرموز و مغزیجات و دلستر و گوشت و اینجور چیزا هم خیلی تاثیر داره تو وزن بچه

لیدی میل بخور با مشورت دکترت

مال من ۳۱ هفته و خوردی ۱۶۵۰. مگه چقدر فرق داشت. دکتر گفت نرماله. بعدشم یکماه اخر بچه خیلی وزن میگیره نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان یه دخترناز مامان یه دخترناز روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا کوچولو مامان رستا کوچولو ۶ ماهگی
مامان گندم جان مامان گندم جان ۲ ماهگی