سلام دمای بدن بچم ۳۵خوبه

۴ پاسخ

35????? اشتباه میکنیا

سردشه

خوبه عزیزم معمولی

یکم پایینه جیگر
دمای بدن دختر منم ۳۵و خورده ای با این تفاوت ک چون کم خونی داره همچینه
درکل باید ۳۶ تا ۳۶ و ۶ باشن

سوال های مرتبط

مامان خوشگل😊🫀 مامان خوشگل😊🫀 ۲ سالگی
مامان آیگین مامان آیگین ۲ سالگی
مامان میوه‌ی دلم👧🏻 مامان میوه‌ی دلم👧🏻 ۱ سالگی
مامان محمد و نورا💙🩷 مامان محمد و نورا💙🩷 ۱ سالگی