سلام خانوما آزمایش‌تحمل گلوکز من نرماله؟

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم یه ۱۱ تا بالاست چون یکساعته باید زیر ۱۴۰ باشه اون ۱۸۰ فکر کنم برای دوساعته است بازم فکر کنم

لب مرزی عزیزم مثل من. زیر۱۴۰ نرماله شما ۱۵۱ هستی. باید رعایت کنی

من فردا صب ازمایش دارم

شب قبلش چی خورده بودی شام و چند ساعت ناشتا بودی منم میرم ی هفته دیگع

بله خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا🙏🏻✨ مامان معجزه خدا🙏🏻✨ روزهای ابتدایی تولد