عزیزم یه ۱۱ تا بالاست چون یکساعته باید زیر ۱۴۰ باشه اون ۱۸۰ فکر کنم برای دوساعته است بازم فکر کنم
لب مرزی عزیزم مثل من. زیر۱۴۰ نرماله شما ۱۵۱ هستی. باید رعایت کنی
من فردا صب ازمایش دارم
شب قبلش چی خورده بودی شام و چند ساعت ناشتا بودی منم میرم ی هفته دیگع
بله خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.