خانوما بهترین موقعه برا میوه خوردن کیه ؟

۴ پاسخ

ساعت 10.. 11 صب
و
5.. 6 عصر

تو این قحطی هروقت بود بخوووور😂

قبل بارداری مشاور تغذیه داشتم. میگفتم دو ساعت بعد صبحانه و سه ساعت بعد ناهار

معمولا میان وعده بعد صبونه یا ناهار

سوال های مرتبط

مامان پناه خانم مامان پناه خانم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو🎀🐣 مامان جوجو🎀🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 👶💙👼 مامان 👶💙👼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرسام🩵 مامان آرسام🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد