کیا چهار هفته هستن

۱۰ پاسخ

طبیعی باردارشدید؟

عزیزم برا چی شیاف می‌زنی ؟ منم ۴ هفته هستم

اهان باشه

ن کم میخورم خیلی رعایت میکنم

دلت هوس چی میکنه بیشتر شوری یا شیرینی

اره منم میزنم واژینال، شماهم واژینال؟

میگم شیاف پروژسترون هم میرنی؟

من چهار هفته شش روزم

علائم چی دارید

من 4هفته و2روز

سوال های مرتبط

مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد
مهشید مهشید قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان عچل مامان عچل هفته پانزدهم بارداری
مامان آیناز و سلین مامان آیناز و سلین ۳ ماهگی
مامان پسردوقلوهام مامان پسردوقلوهام هفته پانزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان نمیدانم مامان نمیدانم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ویکم بارداری