سلام مامانا خوردن لوبیا در بارداری مفیده ?

۴ پاسخ

اره عزیزم هم اهن داره هم سرشار ازفولیکه فقط نفخشو بگیر😅

خیلی عالیه هم برای کم خونی هم برای وزن گیری جنین ولی حتما ۲۴ ساعت قبل خیس کن آبش رو بریز بره

از دیشب سه بار آبش رو عوض کردم تازه پختمش

عالیه منتها حواست باشه نفخ گیری کنی

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان تابان کوچولو❤️ مامان تابان کوچولو❤️ ۳ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سام کوچولو ♥️ مامان سام کوچولو ♥️ ۱۰ ماهگی