خانوما میتونم ۵ تیکه قلوه بخورم؟

۶ پاسخ

بخور عزیزم برای اینایی که زیادی روی میکنن بده مثل در هفته ۴.۳روز بخوری من همه چیز میخورم ولی ب اندازه

آدم میترسونن

پس چطور اوم میرسونن میگن بده نخورید نه جیگر نه قلوه

من کامل میخورم 😁

هرچیزی زیادش ضرر داره😅بخور نوش جونت

ولا من قلوه کامل خوردم چند وقت پیش ..قلوه اشکالی نداره جگر بد هست

سوال های مرتبط

مامان فاطمه وهدیه خدا مامان فاطمه وهدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان پارسین و تودلی مامان پارسین و تودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان روشا خانوم💝 مامان روشا خانوم💝 هفته سی‌ام بارداری
مامان دوقلوها💙🩷 مامان دوقلوها💙🩷 روزهای ابتدایی تولد