سلام تو آنومالی طول سرویکسم میگن؟

۹ پاسخ

چون من تو انومالی گفتم طول سرویکسم چقده گفت دکتر برات ننوشته
هزینشم 300وخورده ایه اگ بخوام طول سرویکسو بگم

اگ دکتر برات نوشته باشه میگه یه هزینه جدا هم میگیره

آره میزنه

باید بدی دکترت برات بنویس یا خودت ازسونو گرافی بخوای

اره میگیرن

برا من نوشته بود نرمال

اره اگ دکترت ام برات ننوشته بود خودت از سونو گرافی بخوا برات اندازه بگیره

اره ولی شکمی

اگه دکترت برات نوشته باشه اندازه میگیرن

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترم💗😙 مامان دخترم💗😙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آروشا مامان آروشا هفته سی‌وسوم بارداری